כיצד תמנפו את הרווחים מהעסק? אבנר הייזלר מייעץ

לכל עסק יש מאפיינים משלו, אך בדבר אחד ניתן להיות בטוחים – כל העסקים מבקשים להרוויח כמה שיותר, ועל כן גם אם העסק שלכם עומד במקום טוב, עדיין יש מקום להתייעל. כיצד אפשרי לעלות רמה ואף כיצד אפשרי לקחת את הרווחים הקיימים ולמנף אותם? ובכן קיימים כמה כלים שגם לכם מוטב להכיר. שנתחיל?

השקעה לטווח רחוק

בהנחה והעסק שלכם כבר מחזיק ברווחים יפים, יש כמה דברים שרצוי לעשות. במה מדובר? אבנר הייזלר מסביר שראשית ניתן להשקיע חלק מהרווחים במגוון מסלולים שנראים כדאיים, קרי מניות, אקזיט וכדומה, אם כי הכרחי לוודא שפועלים בצורה מושכלת – לא מהמרים ולא לוקחים סיכונים גדולים. במקביל, ניתן (ואף רצוי) להשקיע בעסק עצמו. אבנר הייזלר מסביר שאפשרי לפעול במגוון מישורים – למשל לרכוש מכונה חדישה שמייעלת את העבודה, לשפץ את המקום בכדי שיזרים יותר לקוחות, להעסיק עובדים נוספים שמייעלים את השירותים וכדומה. עם זאת, אבנר הייזלר מחדד שכאשר בוחרים בנתיב של השקעה, יש לקחת בחשבון שמדובר בהשקעה לטווח רחוק, משמע צריך להיות סבלניים.

מזעור עלויות מכר

כאשר מוכרים שירות או מוצר, בלתי נמנע שנוצרות עלויות שאותן בית העסק צריך לספוג. כך למשל אם מוכרים שלט לדלת בהתאמה אישית, יש לשלם על המשלוח, על עבודת הגרפיקה, על האריזה וכדומה, ופה רצוי לבחון כיצד מקצצים בהוצאות. כיצד? בוחנים אלו תוספות אינן באמת נחוצות. כיצד ניתן לדעת על מה מוותרים? מדברים עם הלקוחות ומנסים להבין מהם מה הוביל אותם לסגור עסקה.

מזעור הוצאות שוטפות

עוד נדבך שמאפשר רווח נוגע להוצאות השוטפות של העסק, אותן משלמים גם אם לא סוגרים שום עסקה. מכאן שיש לבחון האם ניתן לקצץ בהוצאות שכ"ד, חשמל, אינטרנט וכדומה ואף ראוי לבחון האם לא משלמים יותר מדי לעובדים, כאשר פה אין הכוונה לקצץ במשכורות, אך כן רצוי לבחון האם אין אבטלה סמויה והאם העובדים מספיק פרודוקטיביים. אם הממצאים אינם אידאליים מגיבים!

אבנר הייזלר מייעץ מזעור הוצאות שוטפות

משווקים נכונה

אם יש לכם מוצר טוב רק צריך שקהל היעד יהיה מודע אליו – ועל כן המטרה של רוב העסקים היא להגדיל את החשיפה באופן כמה שיותר ממוקד וכאן שיווק דיגיטלי נכנס לתמונה, כך אומר אבנר הייזלר. בנקודה זו נציין שמדי כמה שבועות חובה לבצע אופטימיזציה, להסיק מסקנות ולמקד מחדש את שיטות השיווק, וזאת בכדי לתעל באופן מרבי את התקציב הייעודי.

בונים אתר

הקמה של חנות אינטרנטית לצד עבודת שיווק מסייעת למנף באופן מהותי את רווחיות העסק, וזאת כי באופן שכזה ניתן לבצע מכירות מבלי לשלם שעות עבודה, מבלי לשלם חשמל, מבלי לשלם ארנונה ומבלי להתחשב במיקום הגיאוגרפי ובשעות הפתיחה, ועל כן כל עוד מוכנים להשקיע זמן וכסף בשיווק דיגיטלי, הרי שחובה להרים אתר אינטרנטי.

ערנות אקטיבית

לסיכום נציין שכל שצריך לעשות זה בעיקר להיות ערניים למצב ולהגיב בהתאם לנתונים. בנוסף, נחוץ להיות סבלניים, לנצל את נפלאות העולם הדיגיטלי ותמיד להביט לעבר השלב הבא בעיניים פתוחות לרווחה.

שאלות בנושא כיצד תמנפו את הרווחים מהעסק? אבנר הייזלר מייעץ

למידע נוסף על כיצד תמנפו את הרווחים מהעסק? אבנר הייזלר מייעץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Scroll to Top