איך לארגן אירוע חברה מוצלח?

אירוע חברה

מנהלים ובעלי עסקים, כמו גם מנהלי משאבי אנוש ושאר אנשים בתפקידי מפתח כבר הבינו שאירועי חברה מוצלחים הופכים את סביבת העבודה לקרובה, אישית ודינמית יותר. מי שיארגן אירוע חברה מוצלח, יגבש באופן מידי בין העובדים, ישבור את הקרח בין מנהלים למי שכפוף להם, ויקשור צוותים בצורה יוצאת דופן. אירועים כאלה יכולים להיות מוזיקאליים, מצחיקים, מרגשים וטעימים. אבל כיצד מארגנים אירוע מוצלח לעובדים? הנה מספר טיפים לאירוע מוצלח:

בחירת קונספט מתאים

כול מסיבה או אירוע חייבים קונספט שילווה אותם, זאת כדי ליצור עניין וצפייה בקרב העובדים. לדוגמא: מסיבת גיבורי על שמציעה לכול עובד להתחפש לגיבור על שאהוב עליו – הפכה לפופולארית במיוחד. כדי להוציא מסיבה כזאת לפועל: תוכלו להקרין באולם סרטים של גיבורי על ולהשמיע ברחבת הריקודים מוזיקה מוכרת מסדרות וסרטי אקשן. השכרת ציוד מאתר PLAY MUSIC  תסייע לכם לארגן את הקונספט באמצעות מסכים, מקרנים, ערכות קריוקי, מגברים, רמקולים ועוד. הציוד יעזור לכם לתפעל כל אירוע, בכול קונספט.

מלבד זאת יש מגוון רחב של רעיונות למסיבות עובדים, כמו מסיבה בסגנון שנות ה 80 הנוצצות (מסיבה עם תלבושות, מוזיקה של שנות השמונים וסרטי קאלט מוכרים) כמו גם מסיבת קריוקי, מסיבה עם חדרי בריחה ניידים, ועוד.

אירוע חברה

השכרת מקום מתאים לאירוע

בזמן שאנו רוצים לארגן לעובדים שלנו אירוע כיפי, חשוב להוציא אותם ממקום העבודה אל סביבה חדשה ושונה. בחרו אולם מתאים לאירועים – גם מבחינת כמות העובדים וגם בהתאם לאמצעים שיש במקום. לדוגמא: אם אתם מארגנים מסיבת קריוקי – חשוב למצוא מקום עם במה. עבור מסיבה קיצית – תוכלו לבחור וילה עם בריכה. בחרו לוקיישן מתאים לסוג האירוע כמו גם לתקציב הנתון ולמספר המוזמנים שיגיעו למקום.

תוכנית אומנותית

חשוב ליצור עניין במסיבה שאתם מארגנים (נאום על יעדי החברה הוא לא תכנית אומנותית!). שכרו להקה צעירה שתגיע להופיע ולשתף את הקהל במופע. עוד אפשר לבחור מופע אלתורים קומי, או להזמין סטנדאפיסט משעשע שיגבש מופע המתאים למקום העבודה שלכם. גם אמני חושים נחשבים מעולים עבור אירועים כאלה. בכך אפשר לייצר עניין ותוכן באירוע.

אוכל ושתייה

אל תוותרו על כיבוד מתאים, שתייה חריפה וקלה. כיום אפשר לבחור מנות ביס לאירועים או מגשי אירוח שמציעים מגוון מנות קטנות ומגוונות שאפשר להגיש באופן מידי לאורחים. שכרו שירותי בר לאירועים והתאימו את סוג השתייה לאירוע. לדוגמא: עבור אירוע בסימן שנות העשרים של המאה העשרים: אפשר לבחור בר אירועים מקצועי המציע מיקסולוגים מוסמכים. למעשה מדובר בברמנים מקצועיים שיכינו מגוון קוקטיילים צבעוניים ואיכותיים.

לסיכום, באמצעות סדר של הדברים, ארגון נכון ותקציב מתאים – אפשר לארגן עבור העובדים חגיגה כיפית ובלתי נשכחת!

שאלות בנושא איך לארגן אירוע חברה מוצלח?

למידע נוסף על איך לארגן אירוע חברה מוצלח?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Scroll to Top