זקוקים לשירותיו של כירופרקט? חשוב שתדעו כמה זה יעלה לכם

כירופרקטיקה היא נדבך נוסף מתחום הרפואה המשלימה. מדובר בתחום שכיום מאוד מוערך, מפותח ונחשב. כירופרקטיקה מציעה טיפול אפקטיבי שנוגע למערכת העצבית, כאשר היא בין היתר מסייעת לאבחן, למנוע ולטפל בשלל בעיות רלוונטיות שנוגעות למערכת שריר שלד. באופן כללי מדובר במניפולציות ידניות שמפעילות לחץ מחושב וממוקד על מערכת העצבים. חושבים גם לגשת לכירופרקט? אם כדי לטפל בעקמת, אם כדי לטפל בכאבי ברכיים ואם כדי לטפל בכאבי ראש? מדובר בהחלטה שבהחלט עשויה להוביל להחלמה מלאה, אך ראשית מומלץ לדעת מהו מחיר הגיוני, ולו כדי להבין לאלו הוצאות הגיוני לצפות.

אין דבר כזה מחיר ידוע מראש

לא מעט אנשים נמנעים מלהעניק לעצמם טיפול נחוץ ומתאים, רק כי העלות הכספית מאיימת. מכאן שאם גם אתם חושבים לפנות אל כירופרקט בשל בעיה כזו או אחרת, אך מתחילים להבין שלא ניתן להסתפק בטיפול יחידני (כך שסך העלות נהיית משמעותית), מוזמנים להבין מהו טווח המחירים ואף כיצד ניתן למזער אותו. כך למשל נציין שלקוחות מרכז רפאל יודעים שאין דבר כזה מחיר ידוע מראש, וזאת מתוך התפיסה של המרכז לבוא לקראת כל לקוח ולקוח. שיטת התמחור של המקום דוגלת בטיפול ממוקד ומותאם צורך, כך שאם מבקשים להבין מהי העלות המדויקת, מוזמנים לפנות למרכז רפאל ולקבל הצעת מחיר פרטנית.

לאלו מחירים הגיוני לצפות?

מהו אם כן המחיר לכירופרקט? ובכן בממוצע טווח המחירים נע בין 100 ל-400 ש"ח לפגישה. מהם אם כן סך הנתונים שמשפיעים על העלות? ובכן כמובן שישנה השפעה לרזומה של המקום, אך גם מעבר לכך יש לא מעט משתנים משמעותיים. כך למשל ראוי לדעת שיש מקומות שמכבדים הסדרים עם קופת החולים (ולו עם הביטוח המשלים מטעם הקופה). יש מקומות שמכבדים ביטוחי בריאות פרטיים. יש מקומות שמעניקים הנחה למקומות עבודה מסוימים, יש מקומות שמעניקים סבסוד משמעותי עבור קבוצות שונות של אנשים (למשל לנכי צה"ל) ואף יש מקומות שמסתפקים במחיר סמלי. מעבר לכך, יש כירופרקטורים שמתמחים בנישה מסוימת, כך שאם מבקשים לבוא אליהם, יש לצפות למחיר מעט יותר גבוה.

משתנים משפיעים

ייתכן שעבור אדם אחד המחיר לכירופרקט יהיה בסה"כ 40 ש"ח כיוון שהוא מגובה בביטוח פרטי. ייתכן שעבור אדם שני המחיר לכירופרקט יהיה 90 ש"ח כיוון שיש לו ביטוח משלים. ייתכן שעבור אדם שלישי המחיר כבר יגיע ל-400 ש"ח כיוון שמדובר בטיפול חד פעמי אצל מומחה בעל שם שבקיא בנישה הרלוונטית וכדומה. עוד ראוי לציין שלרוב עבור סדרה של כמה מפגשים המחיר פר טיפול בודד יהיה יחסית נמוך, ועל כן ההמלצה שלנו היא תמיד לבחון מראש האם ניתן לקבל הנחה עבור מספר טיפולים, כמובן אם חושבים שזה רלוונטי עבורכם.

מה המחיר אומר על טיב השירות?

האם טיפול יותר יקר בהכרח מעיד על שירות יותר טוב? ובכן כפי שציינו יש מקומות שדורשים מחיר סמלי ואף יש מקומות שפועלים ללא תמורה ישירה מצד המטופל. האם יש להניח מראש שעלות יותר זולה בהכרח מעידה על רמת טיפול ירודה? ובכן ממש לא, אלא יש לבחון כל מקרה לגופו. על מנת לבחון מהי הרמה של המקום, מומלץ לבחון ותק, יש לבחון רזומה ברשת, יש לבחון תחום התמחות ואף יש לחפש לקוחות קודמים ולשאול עד כמה יצאו מרוצים.

לסיכום

נציין שאם מגיעים למסקנה שכירופרקט הוא איש המקצוע שיכול לעזור לכם אין לוותר רק כי המחיר נראה מאיים. כיום ניתן למצוא שלל הסדרים, ובמקביל יש לזכור שטיפול מקצועי עשוי לסייע לחזור לחיים כשירים ופרודוקטיביים, כך שבהחלט מדובר בהשקעה חשובה שמצדיקה את עצמה. רק בריאות!

המידע באתר הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא, כדי לקבל את הטיפול המדויק לצורך הטיפול בבעיה יש לפנות לרופא ו/או למומחה בלבד.

שאלות בנושא זקוקים לשירותיו של כירופרקט? חשוב שתדעו כמה זה יעלה לכם

למידע נוסף על זקוקים לשירותיו של כירופרקט? חשוב שתדעו כמה זה יעלה לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Scroll to Top